Torsdagen före fjällvandringen

Idag ska jag packa. Packa fö en fjäll weekend. haha, det komemr nog blir roligt, trots 9 grader varmt och regn. Haha, men det gör inget.
Jag ska också in till Borås nu och äta lunch med min kära bror. Vi ska åka till musiklagret också. Men jag får inte tag på honom på jobbet så jag vet fortfarande inte vilken tid, och det är typ lunchtid nu..Men jag är inte så förvånad, det kommer antagligen inte bli av.
Annars känner jag för att läsa en bra bok så jag kanske åker och köper en idag.
Igår var jag hemma hos Malin Malin. Vi spelade spel och drack vin med Kalle, Pontus, Tobbe och Karl. Rappa Kalja var grejer det. Jag hade aldrig spelat det innan. Och nu åker Malin iväg igen. Om tid och pengar finns så kanske jag åker ner till henne i något varmt land. Det vore fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback