Lite om måndagen

HEJ!
Idag är det måndag. Det är min sista vecka på jobbet. Haha. Jag köpte toapapper och knäckebröd på Hemköp innan och det måste sett ut som att jag gick och tänkte "Här ska skitas efter att jag har käkat upp 560 gram knäckebröd"
Jag har döpt katten nu efter mycket velande. Den får heta Felix. Jag har snart haft den en vecka och inte kommit på något namn, så något blev det bara så att jag har något att ropa när den slickar i smörpaketet. Det blev inte så hemskt som jag trodde att skaffa en katt till. Lite jobbigt ät det, men Loke och Felix trivs bra ihop och det känns som att jag inte behöver ha så bråttom hem om jag är iväg någontans.
Nu ska jag ta en promenad med Johan Johan Johan och sen ska vi spela spel. Yatzy eller något liknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback