Passionsfrukt

Hej!
Det var varit lite svårt att komma intill och skriva lite här i bloggen. Sen har det faktiskt inte hänt jättemycket att skriva om. Livet bara fortsätter och dagarna går. Man hinner inte göra något men ändå gör man så mycket olika saker hela tiden. Det är ungefär då jag kan tycka att livet jag lever är rätt tråkigt och nästan lite jobbigt meningslöst. Jag menar, jag gör ju inget annat än att jobba eller går på lite småtråkiga föreläsningar. När jag kommer hem sätter jag mig vid datorn en snabb stund, sen lagar jag mat och sen somnar jag. Inte konstigt att man är uttråkad.
Nej! Därför har jag bestämt mig för att hitta en liten passion här i livet. Typ något jag ska hitta tid till att göra, eller bara göra det istället för de där tråkiga sakerna. En liten passion som kan förgylla dagen och som kan driva mig framåt åt något håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback