Onsdag

När jag kom hem från skolan idag vad jag sjukt hungrig. Jag tänkte att "nu ska jag äta så mycket jag inte orkar äta något mer idag. Jag blev så mätt!!! Sen somnade jag i soffan och vaknade efter tre timmar för trött för att gå upp.
Nu känns det som att jag inte orkar göra någonting, så jag kommer antagligen inte göra någonting heller. Inte ens försöka plugga även fast jag måste.
Imorgon ska jag köra mamma till Calanderska igen, jag körde henne igår också. Imorgon ska hon på magnetröntgen. en på kvällen ska jag, Johan och Johans lillebror Daniel åka till Lerum och klippa oss. Haha, inte för att det är så mycket bättre att klippa sig i Lerum utan för att våran kompis jobbar där på den salongen.
Det ska bli skönt att klippa sig, det börjar bli långt och jobbigt, om man nu kan kalla en kort frisyr för långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback